آموزش کوتاهی مو

۵ بازديد

دوره آموزش کوتاهی مو در هنرآموزان

دوره آموزش کوتاهی مو صفر تا صد شامل دوره مبتدی تا استادی می‌باشد، در این دوره هنرجوها با آناتومی و نواحی مختلف سر، زوایای کوتاهی، مسیر حرکتی، ژورنال خوانی، معرفی برندهای مختلف ابزارهای مورد استفاده در لاین کوتاهی، براشینگ حرفه‌ای مو، استایلینگ مو با مواد و ابزار، انواع مدل‌های کوپ و یکدست، مدل‌های لیر (خورد)، مدل‌ها فشن و ژورنالی، مدل‌های پسرانه، مدل های بلند، مدل های کوتاه، کار با موزر و … فرا می‌گیرند.

بعد از اتمام دوره های آموزشی هنرجوها تا یک ماه می تواند در دوره‌های کارورزی رایگان آموزشگاه شرکت کنند و بعد از دریافت مدارک فنی و حرفه‌ای به عنوان کوپ کار حرفه‌ای در سالن های زیبایی می تواند مشغول به کار شود و کسب درآمد بالا داشته باشد.

line

سر فصل های دوره آموزش کوتاهی مو

چرا آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان؟

 
ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای
 

اساتید مجرب و ممتحن رسمی فنی حرفه‌ای

 

جلسات تمرین رایگان پس از اتمام دوره

 

خوابگاه برای هنرجویان شهرستان

مربی آرایشگری

زهرا غلامی - مربی دوره آموزش کوتاهی مو

دوره های ارائه شده توسط این مربی:

ویدئوی آموزش کوتاهی مو

دوره آموزش کوتاهی مو

توانایی شما پس از دوره کوتاهی مو

پس از گذراندن دوره آموزش کوتاهی مو، هنرجو با براشینگ مو، استایلینگ مو، ژورنال خوانی، مدل‌های لیر (خورد)، مدل‌ها فشن و ژورنالی، مدل‌های پسرانه، مدل‌های بلند، مدل‌های کوتاه، کار با موزر و … فرا می‌گیرند کوتاهی‌های پایه کوتاهی با قیچی پیتاژ و تیغ، کوتاهی با زاویه‌های مختلف، کوتاهی با شانه و قیچی، کوتاهی با ماشین مو زنی و … آشنا شده و تمامی کوتاهی های ژورنالی را آموزش می‌بیند. سپس می‌تواند به عنوان کوپ کار حرفه‌ای کسب در آمد کند.

لوازم و تجهیزات کوتاهی مو

ابزار و وسایل دوره آموزش کوتاهی مو شامل مواد فرم دهنده مو، فیکساتور، اسپری دو فاز، پیش بند یکبار مصرف، شامپو، نرم‌کننده مو، حوله یکبار مصرف، پیش‌بند ضد آب، تیغ ، قیچی معمولی، قیچی پیتاژ، برس گرد، کلیپس، شانه، آبپاش، موپران، سشوار دستی می‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.